برترین بازی های لینوکس در Steam – بخش ۲

Steam

 

قسمت دوم : آموزش ساخت اکانت در نرم افزار Steam

بعد از نصب برنامه ، جهت استفاده از فروشگاه شما نیاز به یک اکانت خواهید داشت که می توانید به صورت کاملا رایگان اقدام به ساخت اکانت بکنید. برای ساخت اکانت می توانید هم از طریق سایت نرم افزار اقدام نمایید :

 

1. ساخت اکانت steam با استفاده از خود برنامه :

1. بعد از نصب و اجرای برنامه برروی گزینه CREATE A NEW ACCOUNT… کلیک نمایید.

CreatSteamAccount01

2. در پنجره باز شده در کادر بالا ایمیل و در کادر زیرین دوباره ایمیل خود را وارد کنید و سپس از نوار کشویی کشور را انتخاب نمایید . تیک گزینه من ربات نیستم را بزنید و با انتخاب تصاویر مربوطه تست را به پایان ببرید و در انتها با زدن تیک گزینه I agree and am 13 years of age or older جهت تایید موافقتنامه مبنی بر اینکه سن شما بالای 13 سال می باشد بر روی Continue کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

نکته :

بهتر است کشور را United States انتخاب کنید که بتوانید برای شارژ اکانت خود از گیفت کارت آمریکا استفاده نمایید.

 

CreatSteamAccount02

 

3. در این مرحله پنجره ای باز خواهد شد که از شما می خواد که به ایمیل خود مراجعه کنید و صحت اینکه این ایمیل متعلق به شماست رو تایید کنید. (تا اتمام کار این پنجره را نبندید)

نکته :

اگر هیچ ایمیلی دریافت نکردید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- صندوق ورود ایمیل خود را دو دفعه چک نمایید.
2- پوشه های Spam و Trash را هم چک کنید چون در برخی موارد ایمیل های ارسالی به پوشه Spam منتقل می شوند و یا ممکن است به صورت اشتباه ایمیل را پاک کرده که در این صورت ایمیل به پوشه Trash منتقل می شود.
3- چندین دقیقه صبر کنید و دوباره امتحان نمایید زیرا برخی سرورهای ایمیل کند بوده و چندین دقیقه ارسال ایمیل زمان خواهد برد.

 

CreatSteamAccount04

 

4. به صندوق دریافت ایمیل خود رفته و بعد از باز کردن پیام بر روی Create my account کلیک کنید.

CreatSteamAccount05

 

 

 

5. در مرحله بعد یک صفحه باز خواهد شد که از شما می خواد که به پنجره برنامه (پنجره مرحله سوم که پیشتر گفتیم که آن را باز بگذارید) برگردید و ثبت نام را تکمیل نمایید.

 

CreatSteamAccount06

 

6. در این مرحله یک نام برای اکانت خود انتخاب کرده و پسورد خود را وارد و تایید نمایید و برای تکمیل فرآیند برروی Complete Sing-up کلیک کنید.

 

CreatSteamAccount07

 

 

7. ثبت نام اکانت به پایان رسید شما می توانید با استفاده از یوزرنیم و پسوردی که در مرحله قبل وارد کردید وارد اکانت خود شوید.

 

CreatSteamAccount08

 

 

2. ساخت اکانت steam در سایت برنامه :

ابتدا به این آدرس بروید و در کادر اول ایمیل خود و در کادر دوم دوباره ایمیل رو وارد کنید . در قسمت your country of residence از نوار کشویی کشور رو انتخاب کنید . پیشنهاد می شود که کشور آمریکا رو انتخاب نمایید که اگر قصد خرید یک بازی رو داشتین بتوانید از گیفت کارت آمریکا استفاده کنید. تیک گزینه من رباط نیستم رو بزنید و تست رو کامل نمایید . سپس تیک موافقتنامه در پایین صفحه رو بزنید و برروی continue کلیک نمایید.

 

CreatSteamAccount09

 

حال به ایمیل خود بروید و پیام ارسال شده از طرف استیم رو باز کرده و برروی لینک تکمیل ثبت نام کلیک نمایید تا ثبت نام شما تکمیل شود. (توجه داشته باشید که این صفحه رو جهت تکمبل ثبت نام نبندید)

 

CreatSteamAccount10

 

 

CreatSteamAccount11

 

CreatSteamAccount12

 

 

حال به صفحه ی قبل برای تکمبل ثبت نام برگردید و در کادر بالا نام اکانت و در کادرهای پایین رمز و تکرار رمز رو وارد کرده و برای تکمیل ثبت نام برروی Complete Sign-up کلیک نمایید.

 

CreatSteamAccount13

 

بازی هایی رو که در ادامه معرفی خواهیم کرد برخی رایگان و برخی نیاز به پرداخت هزینه دارند. مزایای خرید بازی ها نسبت به نسخه های کرکی قابلیت آنلاین بازی کردن آسان این بازی ها در سرورهای اصلی آن می باشد . برخی از دوستان اقدام به خرید برخی از این بازی ها در ویندوز کرده اند که با وارد شدن به اکانت خودشون در استیم می توانند این بازی ها رو در لینوکس هم تجربه بکنند. در ادامه به معرفی چندین بازی برتر ارائه شده برای سیستم عامل لینوکس خواهیم پرداخت.

 

ادامه دارد …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.